خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/06/25 - 16:26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سعیدی با اشاره به جدایی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان:

فوتسال زنان ایران روی دور موفقیت افتاده بود/ مسئولان برای حفظ سرمایه‎ها تعلل نکنند

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به جدایی سرمربی تیم ملی فوتسال زنان، افزود: تیم فوتسال زنان به برکت کادر مربیگری دلسوز و بااستعداد خود روی دور موفقیت قرار گرفته بود.

زهرا سعیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره جدا شدن شهرزاد مظفر از تیم ملی فوتسال زنان ایران و پذیرش سرمربیگری تیم ملی کویت گفت: فوتسال زنان ایران به برکت تلاش بازیکنان تیم ملی و کادر مربیگری دلسوز و با استعداد خود و ضمن رعایت موازین شرعی در قامت یک زن ایرانی موفق مسلمان توانسته بود پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کند و روی دور موفقیت قرار گرفته بود، کما اینکه اخیرا نیز به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.



نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: افرادی همچون شهرزاد مظفر که با وجود تمام سختی‌ها و مرارت‌ها توانسته بود در کنار یک کادر خوب و حرفه‌ای، فوتسال زنان ایران را به جلوه آورد و صاحب مقام‌های بین‌المللی کند، سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند که نباید برای حفظ آنها تعلل کرد.



فدراسیون فوتبال دل‌نگران آینده تیم ملی فوتسال زنان باشد



وی با بیان اینکه مدیران حوزه ورزش کشور و فدراسیون فوتبال باید دل‌نگران آینده تیم ملی فوتسال زنان باشند و نگاه به آنها باید  به صورت پروسه‌ای باشد و نه مقطعی، گفت: فوتسال زنان به نگاه حمایتی مادی و معنوی مسئولان نیاز دارد و نباید فقط در آستانه تورنمنت‌های بین‌المللی به آنها فرصت و میدان داده شود.



عضو هیئت رئیسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی افزود: هم و غم مدیران در تمام عرصه‌ها از جمله علم، فناوری، تکنولوژی، اجتماعی، هنری و ورزشی باید صیانت از جایگاه نخبگان این حوزه‌ها و تلاش برای استفاده از دستاوردها و استعدادهای آنها باشد.



ورزش زنان نیازمند نگاه ویژه‌تر مسئولان



سعیدی مبارکه با بیان اینکه ورزش زنان در سایه ورزش‌ مردان به محاق رفته است، ادامه داد: ورزش ایران پس از سال‌ها مبارزه با موانع پیش رو توانست خودی در عرصه داخلی نشان دهد و کار را تا بدانجا پیش بردند که به عرصه‌های بین‌المللی راه یافتند و حتی توانستند برنده مدال‌های جهانی نیز شوند.



عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: در این مسیر نگاه به حوزه زنان باید به صورت ویژه‌تری پیگیری شود؛ به خصوص در ورزش که همواره نگاه مردسالارانه‌ای به این حوزه حاکم بوده است.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ شهرزاد مظفر بعد از سال‌ها مربیگری در ایران، راهی کویت شد و به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان کویت انتخاب شد. /



پایان پیام

  • کد خبر : 261661
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار